»

lördag 31 mars 2012

Bara så ni vet..

så fyller fröken år idag..

Hur ung hon blir? ehhh.. 24? 25?.. som alltid!!
(och den som säger annat får stryk!!)



Well..
Denna stora händelse tänkte hon fira genom att lotta ut en present till någon
av de söta som förhoppningsvis önskar fröken ett grattis i en kommentar nedan + skänker en fräckis/rolig historia som ni skickar in till bubblanmejlen.. (detta för att förutom ge mig ett leende ge mig en möjlighet att kontakta den som vinner 'gåvan')


Få mig att le..
behöver det verkligen så kom igen!!


pöss

11 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!
Hinner inte skicka nå skoj nu...får bli senare.
ha en skön dag, fröken :-P

Momill sa...

Många grattisar till Fröken! Hoppas du får en riktigt fin dag :-)
Tyvärr är det lite tunt här med roligheter... Kram på dig!

Anonym sa...

Grattis på dagen önskar Kåtgubbe



När lille Filip en dag öppnade dörren till badrummet visade det sig att där stod mamma och drog fram och tillbaks med pappas snopp.
Filip undrade på barns vis vad det var som försegick.
Hans mor fann sig snabbt och svarade:
- Jo, du förstår pappa har blivit lite rund om magen den sista tiden så jag släpper bara ut lite luft ur honom...
Fadern log generat men lättad över hustruns kvicka svar.
- Det är ingen ide, sa Filip, Så fort du åkt iväg till jobbet kommer grannkärringen och blåser upp honom igen.

Svenne sa...

GRATTIS min vän!
När kuken står som ett spett, då saknar jag vett!!!

-E- sa...

Stort grattis finaste fröken H!
Pussokram från E!

Froken H sa...

Tack gobitar :)

Anonym sa...

Grattis tjejen :)

Janne sa...

Ett litet försenat Grattis till Fröken på 25?-års dagen :-)

TinaW sa...

Slutade inte Fröken fylla år, för en sådär 80 år sedan? ;)
Okej då, om du envisas...

GRATTIS!!!

Momill sa...

Hej igen, hoppas din födelsedag blev bra!

Kom över en "sedelärande" fräckis som jag inte kunde låta bli att le åt. Den är långt ifrån ny, så risken är ju stor att du redan hört den.

Det var en gång en häst och en kyckling som var ute och gick, plötsligt trillade hästen ner i ett hål.

- Hjälp!!! hämta husbonden så att han kan hjälpa mig upp!! , skrek hästen.

- Lugn och fin, svarade kycklingen, jag ska hämta hjälp.

Kycklingen sprang upp till boningshuset och hämtade husbondens Ferrari, körde ner till hålet, band ett rep i dragkroken och med en repögla kunde han få repet runt hästen. När allt var klart hoppade han in i bilen och körde sakta framåt så att hästen drogs upp.

Några dagar senare var hästen och kycklingen åter igen ute och gick, nu bar det sig inte bättre åt utan att kycklingen trillade ner i hålet.

- Hjälp! skrek kycklingen, hämta husbonden så att han kan hjälpa mig upp!!

- Lugn, lugn, lugn svarade hästen.
Han ställde han sig över hålet och släppte ut "trollspöet", svankade och sa

- Ta tag i min penis så drar jag upp dig.

Kycklingen högg tag, hästen rättade på ryggen och kycklingen åkte upp.

Vad kan vi då lära oss av denna historia??

Jo, att:

"If you got a dick like a horse, you don't need a fancy car to pick up
chicks"

Toolman sa...

Största GRATTIS
Hoppas du aldrig slutar att vara vår Fröken H.

Det var en äldre herre som hade en alligator!
Denna alligator hade han med sig på alla puber som han brukade besöka när en dag en av gästerna frågar...
-Varför har du en alligator med dig???
Den äldre herren svarar genom att slå vad om en liten sak, han säger:
-Jag kan slå vad om att jag kan lägga hela min "härliget" i alligatorns mun i 15 sekunder utan att det händer något med mig!
Alla i puben börjar slå vad med varandra...
Herren knäpper upp sina byxor och knackar alligatorn 2ggr på huvudet med flaskan, alligatorn öppnar sin mun och han lägger sin "härlighet" i gapet, när han knackar 2ggr till på alligatorns huvud så stänger alligatorn munnen. 15 sekunder senare så knackar herren alligatorn på huvudet igen och den mångtandade käften öppnar sig. Till allas förvåning så är allt som de skall!!
Den äldre herren frågar om det är någon annan som vågar gör det samma.
Efter en liten stund så säger en liten blond tjej att hon kan göra samma sak bara han inte slår henne med flaskan i huvudet!!!!!