»

tisdag 29 september 2009

Det första...

Ja vad ska man säga?
Vår 'gamla' blogg ligger på is i väntan på att blogger ska studera våra inlägg. Förhoppningsvis så ser de hur 'oskyldiga' de är och godkänner den så ni alla kan läsa den igen (och vi fortsätta skriva i den!)..

Men tills det händer så har ni nu Bubblanbloggen nr 2 att roa er med (vilken fantasi jag har va?:)

Hoppas många av er 'oldisar' hittar hit igen.. blev ju lite fart på bloggen där på slutet kändes det som..

Kram på er alla.. Nu ska här spridas bloggadress.. gör det gärna ni oxo..
bubblanbloggen2.blogspot.com...


(samma epost adress som alltid: bubblanbloggen(at)hotmail.com)

13 kommentarer:

R sa...

Nu har jag hittat hit :)

Anonym sa...

Hej!Vad kul att se er igen,har verkligen saknar er!
Kramar/JMA

Anonym sa...

Skönt att ni är tillbaka:D tror inte jag hade klarat en dag till utan era härliga inlägg:)
//O.F

Anonym sa...

Äntligen :-)
Har saknat er
Harry P

Anonym sa...

Najs!!

Jenn sa...

Kul att ni är igång igen!! :D

Bubblan 2 tycker jag är ett alldeles utmärkt namn, bubblan som varumärke går ju inte av för hackor ;-)

Rollo Ek sa...

Klart man hänger med, har saknat er en tid nu.

Anonym sa...

Saknat Er!!!
/Bella

Anonym sa...

Ena dagen är man inne och läser hur ni tröttnat på att aldrig få någon feedback, nästa gång man gick in var den nere... Gissa om man blev lite orolig då!

Härligt att ni är tillbaks!

lilla S sa...

Wohoo, bubblan is back!

Svenne sa...

En dag utan Bubblan, är inte en dag. Det är en evighet!!!

Momill sa...

Hej! Nu har jag också hittat hit!

Mr P sa...

Trevligt att det bloggas igen!