»

tisdag 5 juli 2011

Dagens fråga..

Såg på en dokumentär på tv i går.. ni vet den där serien från England där de går ut och har RIKTIG sexualundervisning i skolorna?
Jäkla intressant program!

Den sexualundervisningen är något man önskade de haft när en annan gick i skolan (och då verkligen inte med en biologilärare som rodnade när han sa ..peeenis :/ eller föresten.. han sa nog bara 'det manliga könsorganet'..?!)

Nog om det..


Det jag blev lite fundersam över var att de i programmet frågade äldre (60+) om deras sexliv, hur det funkade och hur ofta de kom till..

Jag blev avis.. De har bättre sexliv än en annan.. !
Ett par hade 'bara' sex 3-4ggr i veckan nu för tiden (70+are).. johej ni.. I mitt förra liv var det årsförbrukningen..! (ja det blev en del tomteluvor/nissar* kan jag lova)


Hur har ni det med sex?
Kan ni inte vara gulliga att i en kommentar nedan (anonymt om ni vill så) skriva ert kön.. ålder och antal ggr ni får ligga på en vecka alt månad? Skulle vara ack så intressant att veta..

/ H

*flickorna hade en omräkning i bloggen tidigare.. man fick en tomteluva för varje vecka?månad? man var utan sex och när man kom upp i ett visst antal blev det nissar av dem.... helvete.. jag skulle enkelt kunnat skaffa mig en lagerbyggnad FULL av de där röda gubbarna :/ )


----
Nu i natten, får vi rota fram inläggets om Tomteluvorna, så det blir rätt...

Från aug 2008
  • Har du inte haft sex på en hel månad (kalendermånad), får du en luva. Alltså från den första, till den sista i samma månad. Har du sex EN enda gång, en månad, så får du INGEN luva den månaden.
  • När du fått ihop sex luvor i rad så blir du tomtenisse.
  • Kommer du upp till TVÅ tomtenissar i rad = inget sex på ett helt år. Då är du Tomte.

Då måste du ha tomtefest för dina vänner och bära tomteluva om de så skulle vara sommar eller någon annan månad då man absolut inte firar jul. De som kommer till festen, måste ge dig tomtegåvor.

Sen om det är bra eller dåligt att vara tomte. Det får du själv bedöma. Vi Wampisar har svårt att få ihop till en ynklig liten luva. Inte ens februari med sina få dagar hjälper oss...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Med min sambo,,
1 eller 2 ggr detta kalender år.
Hoppas på förståelse att man skaffar nån på sidan om ;o)
/ Toolman

Anonym sa...

Glömde ålder,,,,
på papper 42 men i huvudet 26.
/toolman

Svenne sa...

Bilden på det äldre paret är ju bara så fin...

Anonym sa...

Man 56 - frun 5 år äldre.
Vi har goa sexstunder - inte alld så långa - 3-5 gånger/vecka. Nångång kan det bli 3 ggr samma dag.
Gärna utomhus.

Xerxes

Anonym sa...

Tjej, 22, sambo jobbar utomlands en månad i taget - hemma en månad. När han är hemma är det härliga minst en gång om dagen. Riktigt fantastiskt bra!

Researcher sa...

Nja, några luvor per år, men får komma till nån gång i kvartalet!
Man 64år.

Anonym sa...

Jag är 21 och min kille är 36. Han bor i Schweiz och jag i Sverige. När vi träffas är jag där 2-3 veckor. Vi brukar ha sex varje dag om han inte vart på gymet och är helt död när han kommer hem.

En sak till bara... Det är en myt att asiater har liten.

Anonym sa...

Är en tjej på 25, min kille är 31. vi har sex 3-4 gånger i veckan.

Anonym sa...

Singel, 30 och har aldrig sex :( Många tomteluvor..