»

torsdag 7 juli 2011

På väg till Malung

Jag (Lotta) såg på Webb-TV, programmet På väg till Malung. Inte för att dansbandsveckan är något som inspirerar så mycket, men den gamla guldfärgade amerikanaren var läcker att titta på. Den körde omkring på gatorna i Malung. Hajade till då jag hörde ena tjejen i bilen, säga att hon hade snopptrosor på sig!
Var tvungen att se klippet en gång till och lyssna VÄLDIGT noga. Lite underligt att SVT skulle ta med en sån kommentar från flera timmars filmande, men jag skulle knappast bli förvånad.

Jag är nog allt för påverkad av allt för mycket bloggskrivande på Bubblanbloggen..
Hon sa att det var scottstrosor!
Nu vet jag inte hur dessa trosor ser ut, men kan tänka mig att det har något med dansbandet Scotts att göra.

Snopptrosor hade förstås varit betydligt roligare...

2 kommentarer:

Svenne sa...

Lotta min vän.. Det gäller att höra upp, det lärde du dig väl i skolan???

TinaW sa...

Jag satt o slölyssnade... Kollade mer på bilen. Skall nog tvätta öronen, nästa gång jag tittar på dansbandsprogram!