»

söndag 13 maj 2012

Trampstamp


Tatueringar på ryggslutet har fått det nedsättande namnet "Tramp Stamp" i USA. Oftast ett vanligt ställe som tatuerats bland kvinnor födda på 70-talet och 80-talet. En kvinna som bär denna typ av tatuering är i USA allmänt betecknad som luffare, hora eller något annat som har att göra med lösaktigt beteende.

Troligen började detta med att indianerna förr gjorde dessa tatueringar på sina kvinnor, för att avskräcka andra män. Den placerades i området som tydligt skulle ses under sexakten! 
 
Ointelligenta män tror att ju större tatuering de ser på en kvinnas ryggslut, gör att hon är mer lösaktigt. De tänker att om en kvinna har denna typ av tatuering får han garanterat bra sex! Nu är det inte så, som de flesta redan förstått. En tatuering säger oftast något för den som bär den, men garanterar aldrig att du får en sexstund. Vart nu tatueringen är placerad...

2 kommentarer:

Svenne sa...

Av att ha läst dessa fakta så betraktar jag mig som ganska intelligent;-)

Anonym sa...

Ojoj...Jag har hela ryggen full av tatueringar, hade ingen aning om detta, då kanske jag inte skall gå med ryggen bar...eller det kanske det jag skall göra;)