»

onsdag 3 augusti 2011

Brun som en kanelbulle..


.. är inte fröken..

Men dock lätt kräftröd efter en härlig förmiddag på stranden.

Sol, bad och bubbligt sällskap.. Hur najs som helst.

(Är riktigt kul att umgås med de som känner till moi som fröken H.. är ju inte många i frökens närhet som vet vad hon pysslat med för 'hobby' de senaste åren. Kan bli en del intressanta samtalsämnen som tas upp kan jag lova ;)

Men,
Nu är det bara att hålla tummarna att vädret håller i sig några dagar till.. så rödfärgen får en chans att gräddas på och bli vackert brunbränd.. och ja, självklart.. brunbränd på HELA kroppen ska det vara.. inga täckande ränder här inte :)

/ Fröken H

(på bilden.. fröken avnjuter en kanelbulle i väntan på att själv bli en)

4 kommentarer:

Kanelbulle 2 sa...

Alltid roligt med sällskap när man badar och när det dessutom är en trevlig Fröken :-)
Precis som Fröken beskriver det "Sol, bad och bubbligt sällskap.. Hur najs som helst.", fast det kanske var jag som bubblade mest :-)

TinaW sa...

Jag brukar som bekant behålla rödfärgen tills den bleknar bort. Någon kanelbullebrun ton har jag aldrig upplevt, men gratulerar dem som kan... Tina W

~K~ sa...

~K~ kan tänka sig att bli kanelbulle 3 en dag i nästa vecka...

Anonym sa...

Jag kan tänka mej att smörja in dej så du inte får ont sen.
Vill ju inte att fröken h ska bli sjuk. Det är nog ingen som skulle njuta av att du var hemma från jobbet. Kramiz / Toolman