»

torsdag 11 augusti 2011

vråla och stöna

Hur är NI när ni ligger där och smeker er själva?
Ligger ni och småflämtar? Biter ihop om stönen?

Eller stönar ni högt? (kanske lite extra?) Släpper på ALLA hämningar?


När ni väl ligger där och gnider, har NI då någon tanke på att grannarna kan höra och därför blir mer tyst i er njutning?
eller Stönar ni i stället lite extra? Tänder på vetskapen att de kanske hör er?


Fröken själv var tidigare den mer tysta typen, men åren går och hon vet nu att ju mer hon 'släpper till', desto skönare blir det..

Ok Ok.. jag försöker fortfarande tänka liiite på de som bor vägg i vägg.. men samtidigt.. det eggar ju litet.. på samma sätt som man har lek på 2 ute i det fria.. Risken finns ju att någon ser.. att någon hör..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjejen låter... jag är ganska tyst :)

Rogga sa...

jag stönar:O)

dallas 76 sa...

Håller med.. med åren lärt mig njuta.. släpp hämningar.. mer njutning.. våga njut...så eggande va ute.. kunna bli upptäckt..

Anonym sa...

Om grannarna skulle höra det bryr jag mej mindre om. Jag stönar, gnyr, frustar och låter så som det känns och passar just då så länge inte barnen är hemma. Då är jag tyst.
/ Toolman

Anonym sa...

att hålla på med sig själv ute är det bästa som finns