»

tisdag 13 december 2011

Mitt liv i kyskhet....‏

En del av skaran som läser vår blogg, skriver även till bubblanbloggens mailadress och delger både idéer på blogginlägg, men också om egna erfarenheter. Det gör oss extra glada och här kommer ett vi fick idag...

Hej!
Jag skrev till er under sommaren 2010 och berättade om mitt liv i kyskhet, och har märkt att just kyskhet och kukburar är ett återkommande tema på bloggen, framförallt på slutet! Det gör mig glad, då det inte är så många som berör detta på en svensk blogg.

Mitt intresse för detta ämne växer sig bara starkare och starkare, och jag börjar närma mig mitt första delmål - 6 månader utan orgasm... Numera använder jag ett CB-6000 med tillhörandes "point of intrigues" för att förhindra eventuella försök att ta sig loss.

Jag har byggt ett tidslås till en väldigt säker låda, där jag förvarar nyckeln till kukburen, för jag har ingen som tyvärr "äger" nycklarna till min bur!. En reservnyckel förvaras i ett bankfack ganska så långt ifrån mitt hem.

Nästa gång det är dags att låsa upp är 31 december, och då har det varit fyra månader sedan sist! Därefter är det en dag i början av maj inringad i kalendern. Efter det är tanken att jag ska göra ett försök att klara 6 månader, vilket kommer att bli svårt, det medger jag. Men om jag har riktigt mycket tur kommer det endast att bli två orgasmer för mig under hela 2012... :-)

Självklart måste man lätta på trycket då och då, så jag försöker "mjölka" mig själv via anal stimulering 1-2 ggr per månad. När det väl flödar känns det knappt, vilket är väldigt frustrerande då man ser hur det rinner ur en...

Jag har, trots min kukbur, sexuella kontakter med Kvinnor lite då och då. Dock i form av att jag ger oralsex etc. Det kan vara lite problematiskt ibland att förklara min situation, men den responsen jag har fått hos de som det har gått hem hos är positiv. I övrigt så försöker jag leta reda på diverse olika uppdrag/aktiviteter på nätet för att se till så att min nivå av upphetsning är relativt konstant och hög...

Tack för en bra blogg!

Vänliga hälsningar,
CB

Inga kommentarer: