»

onsdag 18 april 2012

knip käft..

Man ligger där och njuter, känner händer och fingrar som går på upptäcksfärd. Hör grunda andetag i örat, flämtningar som får huden att knottras och bröstvårtorna att styvna..

Fingertopparna lämnar pärlan, glider in, gnuggar G och penitrerar djupare....

Man ser hur * öppnar munnen för att säga något och man bara hoppas och tror det ska vara något 'gött' som tex, - Vad våt du är!  - Helvete vad jag vill ha dig nu... - Gränsla och knulla skiten ur mig..

Men vad är det fröken får höra?
- Ahha.. Jag känner trådarna.. Du använder hormonspiral?

MEN FÖR I HELVETE!
Hade jag en önskan få underlivet studerat och grundligt undersökt så hade jag bokat tid på gyn..


...
Annars mår jag bra..
...

Har fortfarande inte fått ligga..
...




7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Så osexigt!

Andreas sa...

Jag lovar att inte prata alls, bara utnyttja Dig :)

Fröken H sa...

så vänligt då..

Andreas sa...

Har varit utan i 3månader så det är säkert snabbt gjort :)

Froken H sa...

och det ska jag jubla åt? 'snabbt gjort'? Helsike så lockande det låter.. nooot ;)

Andreas sa...

;)
Ja, det är klart att när jag väl har kommit så går det ju absolut inte att fortsätta =)
Är ju som en engångsgrej den där kuken =)

Ha en skön dag!

Mr and Mrs Romantiq sa...

;-)