»

fredag 20 april 2012

med ilningar i arslet

Vad är det med män och påsättningsfobi?

Seriöst.. fröken har ett par nära vänner av det manliga könet som gillar att sitta ned och diskutera sex och snusk med fröken i tid och otid.. men så snabbt det kommer upp att fröken inte är oskuld på strap området så kan de bara inte sluta att upprepa
- i mig ska inget stoppas in..

nehej.. ?
Ok noterat, har inte ens haft tanke på att göra det med/på dig så då kan vi glömma det och prata om annat.. men nej då..

Om och om igen ska det upprepas.. 
- i mig ska inget stoppas in 
- i mig ska inget stoppas in. blaha blaha..


men i alla fall slutar det alltid med 1000 frågor...
- hur tyckte du att det var att strappa en kille? 
- satt du på honom styggt? 
- tog du han bakifrån? 
- vad sa han? - osv osv..

men så tillslut så kommer samma mening upp igen (då med lite rosiga kinder och flackande blick..)
- i mig ska inget stoppas in!


Men försjutton gubbar!  Bejaka er penitrationslusta.. var inte så förbaskat homofoba..
Man blir inte gay bara för att man får något uppstoppat i häcken och gillar det!

Så därför ...
Bend over och håll käften.. det är fredag!

/ H





5 kommentarer:

Anonym sa...

Pegging är det bästa som finns! Ikväll glider den in :-)

Svenne sa...

Vad har du käkat för piller idag???
Du vet att jag skojar så ha en trevlig fredagskväll oavsett hur den gestaltar sig.
Kraaam

Froken H sa...

bitterfittapiller as always :D

Vibe sa...

Jag saknar att bli peggad. Blivit det några få gånger men några år sedan nu. Men man erkänner inte det för kompisar, fortfarande tabu att prata öppet om sådant vilket är synd. Hur vanligt är det att tjejer vill pegga sin kille?

Anonym sa...

om han tjatar om det så vill han nog... säg: bend over, bitch!