»

fredag 10 september 2010

Awww.. det värmer mitt hjärta

Jag blir VÄLDIGT glad och inte minst stolt när jag ser hur ni är vänliga och goa i era kommentarer till författarna på min lilla Bubbla.

Många andra sidor fylls kommentarsfälten upp med snusk och påhopp och jaaa.. Ni gör mig jävligt stolt boys and girls!

Som en nybliven medlem på sidan skrev i ett mail till fröken -

'För det första tycker jag att det är en mycket trevlig ton, när folk kommenterar novellerna. Det är som om folk (eller du) bestämt sig för att man inte ska klanka på detaljer eller komma med nedlåtande kommentarer: Det är bra och föder en generös stämning....'

Vet inte riktigt varför ni 'sköter' er på sidan (klagar dock INTE).. kan det vara för att jag försöker hålla de inkomna novellerna på en viss nivå? Lite mer text? Mer klass på innehållet?
Jag hoppas det!

Åter.. jag är så stolt över Er! TACK för att ni sköter om min bubbla och inte gör den till en, i dessa dagar, vanlig sexnovellsajt med plumpt språk och påhopp!

PUSS Fröken H

Inga kommentarer: