»

söndag 26 september 2010

Nyrakat!


Gör små cirklar med min rakborste. Ett litet stönande hörs från hennes läppar när jag följer den tunna strängen av hår på hennes venusberg och arbetar mig nedåt.

När det tjocka löddret på min rakborste är slut, tar jag försiktigt och särar hennes hudflikar och börja arbeta med min vassa rakkniv.

I detta ögonblick, är mitt fokus fullständigt, då jag rör några få millimetrar från hennes kön. Ena handen vilar på hennes kropp medan den andra håller i min klinga som en konsertviolinist skulle hålla sin stråke. Fingrarna hårt greppat om handtaget, så de inte glider från den ångande fuktiga kniven.

Medvetet avslappnad är resten av min arm, så att mina rörelser blir flytande, för att nå högsta precision och fri från nervösa rörelser. Här blänker bladet bara millimetern från hennes klitoris. En nervös ryckning eller ett ögonblicks tvekan kan vara en katastrof. Jag är så nära hennes kropp och all mystik är bortskalad. Jag drar isär hennes veck för att försiktigt ta några lockar av hår från hennes innersta.

Drag efter drag skär bort de köndoftande tjocka lockarna och ersätts med blek, känslig hud. Hon flämtar när jag kör mina klibbiga fingertoppar längs det nu kala könet för att inspektera mitt arbete.

"Nästan klart!" säger jag till henne, "Vänd dig om."

"Varför?" Frågar hon nervöst och hennes ögon blir stora av rädsla när hon inser vad som är på gång.

"Bara lite kvar."

Hon lägger sig över mitt knä. Än en gång böjer hon sig och överlåter sin kropp helt åt mig och min rakkniv. Denna gång är det hennes ända, mjuk och rund som visas upp för mig. Än en gång måste jag le och göra en liten dans av ond glädje inför den skönhet som minna ögon får se.

Kvickt låter jag rakkniven göra sitt arbete för att ta bort de sista hårstråna runt hennes anus.

Nu är hon helt kal och jag öppnar min öl, medan hon går till badrummet för att ta en varm skön dusch...

Fritt översatt från http://twistedmonk.blogspot.com/2010/09/hair-today-finished.html

Inga kommentarer: