»

onsdag 8 september 2010

Fan så svårt..

.. att vilja ha en kram, lite närhet utan krav.. men ändå få känna pirret iFALL fyrverkerier skulle uppstå..

Fan..
Jag är 'behovig' men livrädd att göra fel.
Vill ha, vill ge, men ändå inte i rädsla att det blir kattskit av allt.

Suckilainen..
Don't like to be desperat, singel och kramsjuk! Jag vill vara belåten och sönderkramad!

/ H

ps
Kan ingen försöka få upp mitt humör på nå vis? Berätta något tragiskt och pinsamt så mitt liv inte känns så patetiskt? Tack!

6 kommentarer:

Svenne sa...

Lite närhet utan krav???
Då ska du skaffa dig en katt:-)
Kraaam

Fröken H sa...

Katt? Lite större krav har jag nog..

Lotta W sa...

Ett lejon då? ;)

Svenne sa...

Lotta... Vi släpper väl in en tiger i hennes bur:-)

Mia sa...

Du kan få en kram från mig *KRAM* :)

Anonym sa...

Are you lonesome tonight? / Elvis