»

söndag 20 november 2011

Evolutionen

Det är bara att titta på porrfilm från olika decennier, om du inte har tillträde till damernas omklädningsrum och bastu. Fram till 1960-talet fick busken växa fritt. Lite trimning av bikinilinjen, kunde förekomma, men nästan ingen rakade.
Vid 80-talet hände något. Busken blev betydligt mindre, men det kompenserades säkert med väldigt yviga frisyrer på huvudet, för att hålla balansen!
2000 försvann hela busken och det ansågs lika illa att vara hårig där, som under armarna.
2010 fick även blygdläpparna känna på kniven, för inte kunde de hänga och slänga! Nu fasar vi för 2010. Det är ungefär 20 år mellan varje större förändring och vad återstår? Kommer vi då att vara släta som Barbiedockor mellan benen?

7 kommentarer:

Svenne sa...

Voffor gör di på detta viset???

TinaW sa...

Hörde på radio om en kille som allvarligt trodde att ALLA kvinnor saknade könshår.
Hans mor var rakad och sen såg han enbart bilder o filmer med rakade tjejer. När han blev ihop med en tjej som var orakad, så blev han väldigt förvånad...

Svenne sa...

Tina...
Allt är väl relativt vad könshår beträffar eller hur?
Jag har upplevt bådadera och det viktigaste tycker jag är att samspelet funkar oavsett hårbeklädnad, du vet säkert vad jag menar?
Kram

Anonym sa...

Jag tror att busken kommer tillbaka till oss. Det är inte vad jag vill men det är jag ganska säker på då allt går i cykler. Nån som vet om killarnas könshår följde med lika och samtidigt ? Själv har jag varit helt slätrakad (både över och under) i ca 15 år. mvh Toolman

TinaW sa...

Toolman: Den cykeln lär nog bli lång. Hår under armarna är knappast något som anses fräscht, fast en och annan kvinna försöker undvika att ta bort det. Blir nog samma med tofsen. Kanske inte helrakat, men definitivt friserat...
/Tina

Anonym sa...

Tina, jag hoppas verkligen att du har rätt. Det är inte trevligt att ligga med ansiktet i en blöt myr bara för att man ska göra det skönt för en tjej...
/ Toolman

~K~ sa...

Nja, själva ser jag både fördelar & nackdelar med damers buske, ur min synvinkel. Å ena sidan är det mysigt med buske, å andra sidan INTE trevligt med "hår i maten" (som i övrigt är så god, så god...)

Men vad jag INTE & ALDRIG kan fatta är hur man frivilligt kan lägga sig under kniven?

Smaken är säkert som baken, delad, men i alla fall jag anser "ju större blygdläppar desto sexigare & mer upphetsande".