»

söndag 6 november 2011

Can't help falling...

Sorry.. fröken tog (åter) en liten rast från bloggen.. Men det har ju varit helg och då kände fröken att hon inte ville sitta hemma framför datorn och pilla..
I stället skickade hon ett SMS till en vän med en liten fråga:
'-Kan jag få komma förbi och utnyttja dig lite i helgen?'

Hon fick ja till svar..

Så efter en liten tågresa (där en pojk, just utsläppt från fyllecell, stinkandes av gammelfylla, sjöng gamla Elvisklassiker i hennes öra), lite god mat och dryck samt trevligt umgänge med 2 andra 'par' så är nu fröken åter hemma efter ett dygn som gav träningsvärk i muskler hon glömt bort ens fanns i hennes kropp.

Hon känner åter att hon lever, vilket är positivt som något :)



Nedan låten den doftande pojken sjöng i frökens öra. Han påpekade innan han började sjunga på den att:
'I mitt huvud låter det jättebra när jag sjunger, men jag vet att det inte vill låta lika bra när det kommer ut genom min mun.. vilket är väldigt konstigt!' ;)

Och det var viktigt för honom att påpeka att det var DEN HÄR versionen av låten det var han sjöng, inte Elvis. Lät tyvärr inte bättre för det ;)

2 kommentarer:

gamma69 sa...

Hade skickat tillbaks dig med ett le'ende på läpparna i ett lyckligt tillstånd... helskinnad....

Fröken H sa...

helskinnad? det är ju .. bra :)