»

söndag 20 juni 2010

Fantisera mera


Nu är det dax för er Killar/MÄN som hittar hit till bloggen att avslöja era fantasier....


Vilka fantasier har Ni? Välj ut max 3 nuffror - skriv i kommentarerna.

1 Sex med min partner
2 Sex med en vän/kollega
3 Sex med en främmande kvinna
4 Trekant med två tjejer
5 Sex på offentlig plats
6 Sex med en man
7 Sex med en före detta partner
8 Att bli filmad/fotograferad i en sexsituation
9 Trekant med en man och en kvinna
10 Gruppsex med fler än tre personer

8 kommentarer:

Bjarne sa...

1,4 & 9

Rollo Ek sa...

Utan inbördes ordning 1,3,4

Anonym sa...

2-3-5 verkar vara det som skulle locka mig

Hannes II sa...

Om vi skall gå på vad jag skrivit om i mina noveller så, 2,3,4,5,8,9 och 10. Favoriten är annars 2!

R sa...

2,4,6

Requiem sa...

Alternativ ett är väl det vanligaste och jag tycker det är normalt att fantisera om sin partner. Tar jag tre andra fantasier som ja är mera just fantasier så känns det som alternativ 2,4 och 5 är de som jag mest frekvent fantiserar om efter just alternativ ett.

~K~ sa...

Om vi håller oss till upphetsande fantasier som man INTE nödvändigtvis måste kunna tänka sig att förverkliga, så: 2, 10, 4
:-)

J sa...

Nr: 4 , 9 & 10