»

torsdag 3 juni 2010

Hello Stranger!

För ett tag sedan hade jag turen att få bo en natt på ett lyxigt hotell. När krogrundan var avklarad skyndade jag mig in på hotellrummet.
Började klä av mig, men just när jag kommit halvvägs knackade det på dörren.
Fastän jag enbart hade på mig BH, en stringtrosa, strumpebandshållare och strumpor förutom mina högklackade stövlar, så gick jag för att öppna.
Utanför stod en man, och jag hann inte mer än öppna dörren på glänt förrän han trängde sig in och tog ett stadigt tag om min hals.
- Inte ett ljud! väste han och föste in mig i rummet och stängde dörren efter sig.
Han kysste mig hårt och agressivt och kastade mig ner på sängen.
Snabbt knäppte han upp sin gylf, kastade sig över mig och medan han kysste mig över halsen, slet han mina tunna trosor åt sidan och förde in sin stora, hårda kuk i mig...


Ja, en vanlig fredagskväll kan bli rätt spännande om man har en lekfull sambo som gärna hakar på erotiska lekar.
Hur är det med er? Spelar ni rollspel ibland? Hur brukar lekarna se ut?Själv tycker jag det är väldigt upphetsande, och det kan göra en hel del för sexlivet, speciellt då man varit tillsammans såpass länge att man verkligen kan lita på varandra och känna sig trygg.

Inte så länge kvar tills lilla E fyller år, kanske ska hon föreslå denna för sambon när det är dags att skriva önskelista?

3 kommentarer:

Tina W sa...

Perfekt val Fröken H!
-E- har ju "beklagat" sig över sambons otroligt höga ålder, så han kan behöva en som ger honom den rätta medusinen. ;)

Fröken H sa...

Tina, Önskar jag kunde ta åt mig 'äran' för valet, men jag tror lilla E vet vad hon vill ha utan min assistans :)

Och du, E, du känner inte fler okända karlar som vill antasta en stackars villig på lyxhotell?

-E- sa...

På lyxhotell vet jag inte, däremot har jag erfarat att bilträffar av diverse slag är ett säkert kort.