»

måndag 14 juni 2010

Trosa i många modeller.


Vi vet att många som läser Bubblanbloggen också gillar detta plagg.

Dildotrosan!

Latextrosor med en dildo eller två och faktiskt också tre! Den tredje är om du vill glädja någon annan medan du själv är upptagen med dem andra två på insidan!

Tjejen till vänster har fått på sig en lyxigare variant. Stav både fram o bak och båda går att pumpa upp Bara välja storlek med några pumprörelser under tiden de sitter på.

Kanske en text från vår lilla berättelse"Lördagskväll" ger dig lite fler idéer hur du skulle kunna använda detta plagg, som säljs i så många olika varianter.

"...I byrålådan låg ett par snopptrosor av gummi, jag fått av en kompis som skämtpresent en gång. Hade använt dem några gånger med gummisnoppen upp i musen. Vibratorägg och gummisnopp i samma kåthål gick knappt att genomföra. Nu gick idéerna runt i skallen. Efter en snabbdusch, så var testpersonen (jag) igång igen.

Vibratorägget låg på sängkanten. Snopptrosorna var nytalkade och gummisnoppen inne i dem väl insmord, med glidmedel. En extra kladd glidmedel i rumphålet. Latextrosorna kunde börjar sin väg upp för benen. Kändes kallt när snoppen stötte insidan av ena låret. Med hjälp av ena handen låg snart snopptoppen mot bakhålet. Det var inte lätt att få in den halvhårda batongen. En styvare plastdildo fick förborra hålet. Nu gled gummisnoppen sakta in i sitt nya mörka bo. När gummibyxorna kommit på ordentligt, så måste jag gå en runda fram och tillbaka i lägenheten. Kände hur fylld jag är där bak. Varje steg, så svängde snoppen lite på sig. Vickar lite extra på rumpan. Det var svårt att hålla fingrarna från klittan. Drog ner framdelen på trosan. Stoppade in mitt ljuslila vibratorägg i mitt kåthål. När jag drog upp byxorna igen, så kändes det, som om man var en uppstoppad kalkon där nere. "

Inga kommentarer: