»

söndag 27 juni 2010

Frökens midsommar i bilder..





1. Midnattsbad..
Månen lyser över sjön och frökens nakna (och sönderbrända lekamen) Tyvärr (eller tack o lov) skymmer bild nr 3 frökens attribut :)

2. Den lilla ö fröken bodde på över helgen. Enda sällskapet var.. sällskapet och små möss och just det ja, de jäkla blodsugande myggen!

3. En gay löjja på kroken. Varför gay kanske ni undrar? Kollar bara, han tar den inte i munnen utan vill ha den i det bakre hålet! Say no more!

4. Efter solen gått ned så behövs lite extra värme. Härligt att då kunna elda i kaminen.. men njaa.. +35grader i stugan är kanske liiiite väl varmt.. pust!

5. En liten gångväg ned till sjön..

6. Midsommar mat! Äkta svenska för 50kr litern! Skamligt dyrt, men guuud så gott! Åt dessa till frukost, lunch, efterrätt till middagen och ja visst ja, natta mat :)

7. En svalkande tekask efter 6 timmar guppandes i en båt. Götta värre! Och för er som undrar var Kaffe Karlsson tog vägen så måste jag säga.. orkade inte släpa med mig alla flaskor.. kasken behöver bara en :)

Ja det var min midsommar det. Nu åter hemkommen och sitter och surfar näck pga hettande och rödblossande hud. Men men.. i morgon ska fröken åka ut till havet och steka litet till. Blir nog inget badande dock då det endast är 14-16grader i vattnet. Men lite sand mellan.. tårna och flirtande i vassen ska det nog bli.

Pussis och kramis. Hoppas ni haft en skön helg alla
/ H

2 kommentarer:

TinaW sa...

DET har vi! ;)
Lotta & Tina

Fröken H sa...

Det tror jag inte ett dugg på förens jag får veta ALLA snuskiga detaljer :)