»

lördag 5 juni 2010

Stor-Lördag

Flickorna WAMP börjar oroa sig för Frökens alkoholkonsumtion. Vill med dessa rader lugna dem (och er andra som bryr sig) att det är No problemas.

Att sippa på Afterwork betyder dessa dagar, 9 gånger av 10, att det är alkoholfri dryck som skvimper ned i frökens strupe. Efter min kära operation i september så finner jag inte någon större njutning av procenthaltiga drycker, jag blir fnittrig i 5 min men sedan går det över lika snabbt igen. Och då jag är så pass trevlig och snygg utan alkohol och plånboken mår så mycket bättre så.. ja hit med en läskeblask.

Men det är ju så kul att AW nu för tiden!
Jobbar ju centralt, får träffa nya människor, känna citypulsen. Det till skillnad från Frökens förra jobb på vischan där enda AW stället var den lokala Pizzerian!

Då kanske ni kan förstå att jag inte sitter hemma vid datorn lika ofta om kvällarna va? Inte blir lika mycket bloggande och snusk skrivande?

Dessutom är jag ju nybliven singel och ni vet väl vad de sysslar med?
Inte fan är det att sitta på den lokala pizzerian och blogga om blommor och bin i alla fall :)

Ses vi över en Virgin Mary på byn ikväll?
/ H

3 kommentarer:

Svenne sa...

Som singel ska du bara njuta av livet!!! Har dom ägg och bacon på din pizzeria? Det gillar min katt:-)

Fröken H sa...

Ägg och bacon? Troligtvis :)

Och njuter av singellivet gör jag.. tar bara ett tag och vänja sig..
Kram i natten

Svenne sa...

Är du uppe så sent? Kramis!