»

söndag 29 augusti 2010

En nöjd jävel..

.. åh inte fröken denna gång utan killen som satt längst bak i bussen (med ett MYCKET lyckligt men skrämt leende på läpparna) och fick sig en, inte vidare diskret, avsugning av sin 'flickvän'..

Jag är ju som jag är oxo, så när jag skulle kliva av så kunde jag inte låta bli att ge honom ett brett leende och önskade honom en trevlig kväll. Han såg allmänt chockad ut stackarn'.. Men svarade mig inte...ehhh inte hon heller om jag tänker efter :)



Puss och natti natti från en nykter fröken som roat sig kungligt på kinkyparty hela kvällen..

4 kommentarer:

TinaW sa...

KINKYPARTY???
Nu blev vi nyfikna... ;)

Jenita sa...

Verkligen! Tell us!! :)

Fröken H sa...

En klubb i byn brukar anordna ett rejält Kinkyparty en gång om året och..jaa igår gjorde jag en visit för att kika in 'utbudet' :)

Mycket mysigt att titta på, att smiska :) fast de som gick omkring med gasmask(?!) höll jag mig så långt bort det bara gick.. inte min grej typ!
Men en rolig och vild kväll var det dock :)

Master&slynan sa...

Ja, det var vekligen en trevlig tillställning. Borde vara fler gånger om året.