»

tisdag 24 augusti 2010

Orgasmtankar

Inte nog med att jag nu fått lära känna min kropp på nytt, jag får även lära mig att 'bearbeta' nya sensationer och biverkningar när det kommer till pillipill..

Positivt är att jag faktiskt lyckas få orgasm med mitt nya trimmade underrede ! woohoo
Negativt är att jag blir hysteriskt yr och får lock i öronen efter varje woohhoare! :(

Vet inte hur Era kroppar reagerar efter en sjuhelsikes orgasm, men att bli halvblind och hela världen befinner sig i en plåttunna är not nice..

Ja.. djupa tankar från mig..IGEN :)

Puss puss..
Nu ska här testas ny leksak.. Får se vilken siffra på plåttunne skalan den får :)

Sqweeeeeeler --->

1 kommentar:

Saphire sa...

Kommer ihåg en orgasm där jag började skratta nästan okontrollerat, var en skitbra orgasm men reaktionen gjorde mig paff :P

http://sex-potior.blogspot.com