»

torsdag 12 augusti 2010

Mmbop

Sitter här denna torsdag i augusti och kikar in 'gammelbloggen', läser gamla inlägg och förundras över hur mycket man skrivit/varit med om de senaste 3åren. (och som jag kanske idiotiskt delat med mig av när de skulle passat bättre i glömskans land :/)

Mycket garv och en del pinsam rodnad blir det kan jag lova ;)

Ett inlägg som jag hittade skrev jag i bloggens begynnelse, innan ens Flickorna WAMP gjort sitt inträde.

Axe moment hette det och jaaa.. det gav mig pirr i magen..åter igen :)


Så - i backspegeln - 2008

En liten reklamfilm..



Har någon av er där ute någonsin varit med om ett ‘Axe moment‘?

Ni ser någon för er helt okänd person och hjärtat stannar.. Pulsen dunkar i öronen och det enda ni ser är han/henne, allt annat är suddigt, oviktigt?
Och ni bara VET.. Att den personen ska jag HA.. En natt/en vecka/resten av mitt liv?!

Snälla berätta..

Mitt ‘Axe moment’ kommer nedan..

Bom Chicka Wah Wah!!


Det hände en sommar -

Jag hade ett ‘Axe moment’ för X antal år sedan. Det varade tyvärr bara i knappt ett dygn, men vilket dygn det var sedan ;)
Killen i fråga var med sina killkompisar och campade strax utanför Gävle en midsommarhelg.
Jag kom dit med ett par väninnor, på jakt efter en kul kväll.

Vi gick där bland alla tält och husvagnar, stannade och pratade med alla glada och pigga människor och bara flöt fram.. Då plötsligt ser jag en kille framför mig. Han stod lutad mot en bil, mitt i ett stort högljutt sällskap. Jag minns så väl att jag ’åt’ honom med min blick, från hans fötter i ett par slitna badtofflor, upp längs hans ben som var halvt gömda i ett par avklippta jeans, när min blick kom till strax under linningen på hans byxor, jaa jag kan lova att jag började dregla. En tydlig bula bakom gylfen, en sträng med mörkt hår som fortsatte upp från byxorna och slutade vid hans navel. Hans bara överkropp var solbränd och så jäkla.. perfekt.

Innan min blick ens nått killens ansikte så bara visste jag.. Han var ..HAN.. Dröm mannen!

När min blick nådde hans ansikte så såg jag bara honom.. allt annat var..borta..
Han hade de mest sexiga mörkbruna ögon jag någonsin sett, inramade av långa solblekta ögonfransar och de såg tillbaka på mig och gjorde att jag bara stod där och flämtade efter luft.
Mina väninnor kom i samspråk med några av hans kompisar men jag stod där bara tyst som en kåt idiot och stirrade på honom, faan vad han var läcker.

Efter en stund erbjöd sig min ena kompis att hon kunde skjutsa några i gänget in till stan, de behövde skaffa påfyllning av sitt alkoholföråd. Vi trängde in oss i hennes lilla Bubbla och jag kom då att hamna bredvid 'HONOM' i baksätet.. Alla ni som suttit tre stycken i baksätet i en Bubbla vet att det inte finns mycket utrymme och röra sig på..det är alltid några ben eller armar som inte får plats, så där satt jag, inklämd mellan dörren och honom, när han la sin arm om mina axlar.

Bilresan kanske tog tio minuter.. en timme vad vet jag .. jag bara satt där och höll andan. Varje gång jag vred på huvudet och såg på honom, mötte min blick hans och det högg till i min mage. Vi hade fortfarande inte sagt ett ord till varandra när han med sin lediga hand greppade mig under hakan och vred upp mitt ansikte mot sitt. Jag såg hur hans blick gled från mina ögon, ned över mitt ansikte för att stanna på min mun. Jag höll andan när han sedan lutade sig fram och med sin blick i min, som för att kolla reaktionen satte sina läppar över mina.

Jag dog.. en våt fläck var det enda som fanns kvar av mig.. Vilken kyss!!

Han drog sig sedan leende undan men lät handen som greppat min haka glida ned och krama om mitt lår. Att han kysste mig innan vi ens sagt ett ord tillvarandra kändes bara.. så jäkla rätt.

Bilresan slutade hemma hos min kompis.. killarna ville låna duschen.

För att inte det här ska bli så långrandigt sååå... Killen och jag hamnade på soffan i vardagsrummet den natten.. Jag har aldrig i mitt liv varit så kåt, så jäkla upphetsad, varken före eller efter. Om det kom in folk i rummet? ingen aning! Någon som hörde mina skrik och stön? Brydde mig inte det minsta! Jag tog bara till vara varje sekund!

Morgonen kom och vi skildes åt för att aldrig träffas igen!
Men den mannen.. jag säger bara.. suck.. dräggel.. Tack för de timmarna, Mats!



fniss

1 kommentar:

Requiem sa...

Det var en härlig berättelse! :)