»

tisdag 24 augusti 2010

Vill få känna..


.. fläktande andetag mot halsen, en våt tunga som retar längs nyckelbenet.
Varma händer som smeker över höftens rundning, längs midjan för att kupas om de värkande brösten..

Jag vill ha, jag behöver!


Hatar att vara singel när längtan efter närhet slår in :(

Varför blir det jämt så här? När man lever som två så tar man närheten för given.. men när man är singel så är längtan efter kroppskontakt (eller bristen av..) en så jäkla stor del av ens liv, av ens tankar att man blir frustrerad..

Suck!

5 kommentarer:

Froken H sa...

Åh nej, det där är ingen kontaktannons ;)

-E- sa...

För sent, jag har redan tipsat alla mina singelvänner!

Fröken H sa...

Ehhrm.. Go' unge och inte lyda tant! ;)
Fortsätt så....

sthlmskille sa...

Känner samma sak :(. Behöver lite mer kvinnlig närhet i min vardag, inte bara one night stands..

~K~ sa...

Min tanke var: "Fröken vet inte hur rätt hon har..."