»

fredag 29 april 2011

Dykövning

Vi har berättat det någon gång tidigare. Denna modell på dildo var den första som ena Wampisen köpte.

Inget speciellt med den, mer än att toppen glänste i guld och det gick att skruva längst bak, för att öka vibrationerna. Den gjorde sitt jobb, men efter ett tag kom nyfikenheten.
Det finns ju fler modeller!

Idag hade jag nog valt tex en RO-80 Bullet Liten o diskret och absolut lägre ljud. Det är inte vibratorn som skall låta, det är du...

Vad hade du för första vibrator, eller har du fortfarande inte någon?

Skriv o berätta här eller till bubblanbloggen(AT)hotmail.com

3 kommentarer:

Ellen-Karin sa...

Jag har fortfarande kvar min första. Den är grön och liksom vågig och inhandlades från RFSU för så många år sedan att jag nästan inte minns. Använder den inte så ofta, men, som sagt, den finns kvar om andan skulle finnas kvar. Har fått namnet Graham efter författaren Graham Greene (Greene=green=grön – ni kanske fattar kopplingen). (Och ja, alla mina leksaker har namn. Min favorit råkar lämpligt nog heta som en av mina favorit-artister …)

TinaW sa...

Då har jag en viss aning om vad den heter! Andra får väl läsa dina noveller på Bubblan.nu och komma fram till samma svar som jag tror är det rätta... ;)
Tina W

Ellen-Karin sa...

Vet du, jag tror att det är mycket möjligt att du har gissat rätt! ;-)