»

måndag 18 april 2011

Fantasi


Hejsan bubblanbloggen,

Jag har en liten fantasi som jag inte vågat genomföra. Den är inte så speciellt pervers eller ovanlig, men det är iaf en fantasi jag drömmer om att få göra.

Jag gillar lite dominans i sängen och jag gillar när killen är hårdhänt och kallar mig fula saker även blandat med lite leksaker och handklovar etc.. Men jag skulle vilja ta steget längre och spela ett rollspel.

Tex, hushållerskan och den snobbiga mannen eller nått sånt. Jag skulle jättegärna vilja klä ut mig i någon sexig utstyrsel och spela ett rollspel. Och i detta rollspel få in
dominansen och underlägsenheten.

Jag känner att jag skulle kunna våga men inte riktigt har vågat gjort än då jag är lite större och inte får på mig dessa kläder om man skulle köpa någonting, men men, får jag någonsin tag på dessa kläder så då j*vlar ^^


/ Beatrice

1 kommentar:

TinaW sa...

Denna kan kanske fungera?
Finns i adult plus sizes X-Large, XX-Large, and XXX-Large.
http://www.buycostumes.com/Chambermaid-Plus-Adult-Costume/21525/ProductDetail.aspx?REF=AFC-party&AID=10273928&PID=2100672&SID=NAT1688914-sc33934671

http://www.buycostumes.com sök på tex Chambermaid om nu inte länken fungerar. Butiken finns i USA o skickar till Sverige. Kan knappast bli några problem att handla därifrån. Kom bara ihåg att det kan bli tull o moms på varan o frakten.

Tina W