»

söndag 17 april 2011

Suck..

Här sitter nu fröken med en p-rulle innehållande sex sex sex och lite mer sex som hon ville skänka till bättre behövande..

Och hur många var villiga att visa intresse?

Nada! Noll! Zero!

Suck.. så vad göra?

Ska jag mata tillbaka den i min DVD och hoppas att maskinen tuggar i sig skivan igen, för alltid denna gång.. eller ska jag göra ett nytt försök med er?

Hmmm?

Jag VILL ju 'engagera' er läsare att sponsra med lite kul till bloggen.. jag bad er först att skriva ned ett pinsamt sexminne.. Noll mail fick jag till svar på den önskan..

Sedan bad jag er att i allafall bjuda till på en fantasi..en påhittad rackare som kanske skulle vara lättare att dela med sig av.. men neeeeejdå.. fortfarande tomt i inkorgen..

tugga tugga tugga...

Ska jag ge er en vecka till innan jag matar spelaren eller?

3 kommentarer:

TinaW sa...

Vänta en vecka. Om inte annat, för att skona DVD-spelaren... ;)

mia sa...

Måste ha missat inlägget om pinsamt sexminne, för jag har iaf ett sådant som jag kan dela med mig av.

Det hela hände med min "första" pojkvän, vi skulle sexa till det, och jag börjar suga av honom, kan tillägga att den var hyfsat stor så det var lite svårt som nybörjare ;P Och mitt i alltihop så knackar hans syster på dörren, och jag slänger upp mitt huvud, och min ena tand (som är jättevass) drar med hans förhud!!! Han fick så djävulskt ont, och jag skämdes som fan. Har sedan hört på äldre dagar att han inte gillar att bli avsugen, och då hade det ändå gått sex år sedan vi hade gjort slut...

~K~ sa...

Lite intresse fanns väl för att kolla in vad H förlustade sig med, men på sista tiden har inspirationen (och tiden) till att skriva varit minimal...