»

tisdag 14 juni 2011

Bloggtorka och bloggnoja

Det är inte lätt att blogga.. Man vill ge er, läsarna, något intressant, kanske ett leende och lite Ahaaa.. och det samtidigt som man själv känner sig tillfreds med det man pillar ut.

Men många gånger så HÄNDER det ju inget i ens liv att blogga om. Man har inte bara Bloggtorka, man har Livstorka. Inget händer. Och när det sedan väl händer något så kommer tanken upp - Vill ni verkligen veta det här? och inte minst, - Känner Jag mig bekväm med att bjuda ut mig?

Det sista man vill är ju att blogga om något som sedan slår tillbaka på en, får en att må kasst..

Jag och flickorna WAMP har ju olika sätt att blogga.. De bjuder på bilder och tips medan jag mer. öhh.. bjuder på patetiska detaljer ur mitt patetiska liv ;)

Och när de nu tagit bloggpaus (välförtjänt så inåt helvete) så råkade visst jag få lite kli i fingrarna.. Men det är lite av det där 'nojan' jag skrev i rubriken.. man får fanimig lite prestationsångest på bubblanbloggen ibland när flickorna kastar ur sig inlägg efter inlägg.. :)
Så passa på med mig nu boys and girls.. låt OSS ge flickorna WAMP lite att läsa denna vecka! Låt Dem kunna luta sig tillbaka och läsa och se att de kan /får /bör ta lite andpausar i sitt bloggande ibland..

Ok?

Och med det skrivet så kan jag nämna att jag nu tagit bort möjligheten för er att hissa eller dissa ett inlägg.. Vill ni ge + eller - så får ni faktiskt vara så goa och skriva det i en kommentar i framtiden..

Sååå.. vad ska jag Nu blogga om i veckan? hrmmm..
Nå tips? haha..(redan bloggtorka :)

puss

4 kommentarer:

Svenne sa...

Puss puss och som du redan vet så är jag alltid med dig oavsett var du befinner dig! Svenne

Anonym sa...

Ett ämne som du kan fundera kring är olika fetisher. Det måste finnas massvis att skriva om det.

Jag tex har min fetish, jag längtar tills på fredag =)

Froken H sa...

Ahha..rump fredag? Ja du.. undar hur jag ska lösa DET alldeles moll alena utan flickornas suport.. Någon bloggbesökare kanske vill sponsra med något inlägg i frågan? :D

Anonym sa...

Jag köper en plugg imorrn å låtsas att det är fredag...kanske :-)