»

onsdag 29 juni 2011

Nä nu jävlar!

Jag börjar känna mig ENSAM här på bloggen :(
Jag saknar mina flickor.. Ni oxo hoppas jag?

Vad säger ni om att ge WAMPyrellagirlsen en liten 'push'? Få dem att känna sig taggade att avsluta sin ledighet från bloggen och komma tillbaka till oss? Lagom till fredag? A6 dagen är inte densamma utan dem!

(jag bara utför.. inte bloggar om det :D)

Sååå..
Om jag ger dem en liten blomma?
Jag provar..
Funkar det? Återstår att se..

Men Ni får mer än gärna skriva en kommentar nedan och berätta för girlsen hur saknade de är..
Nämna något av deras inlägg ni minns extra mycket?
Locka dem med lite godis? ;)

Kanske även skriva med lite tips på vad de (och jag) kan blogga om i framtiden..

SMACK/ H

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bubblan är inte detsamma utan er saknar alla era sköna bilder och inlägg. Kom tillbaka!

Anonym sa...

Jag saknar A6 inläggen!
Främst 'flicka knullar pojke med strapon' inläggen ;-)

Svenne sa...

Inte svära lilla fröken!
Jag är övertygad om att dom kommer tillbaka och är lika förväntansfull som du.
Tror övriga Bloggenläsare också är det så sätt fart Tina och Lotta när ni väl är tillbaka, ni har inget att förlora ;-)

Svenne sa...

Glömde rosen och den är till dig också, bara så du vet ;-)