»

söndag 19 juni 2011

Dagens gymnastikövning

Mmm.. frökens kropp skriker efter action.. och snart.. bara timmar kvar så ska hon få..


Gnida
Gänga
Göka
Ha sex
Herdestund
Hångla
Inta ryggläge
Jucka
Jufsa
Knulla
Knurra
Kopulera
Knöka
Kramas
Kuttrasju
Kärleksakt
Könsumgänge
Ligga
Ligga med benen i vädret
Ligga på rygg
Missionären
Muffa
Muffla
Mysa
Navelboxning
Nuppa
Para sig
Penetrering
Pippa
Porra
Puckla på
Pula
Pussas
Pålkransfestival
Pöka
Rida
Sammanfoga kissedonen
Sex
Sexa
Skjut
Skott i råttan
Skända
Smiska kärringen
Spännas (- på)
Steka
Stocka
Sättas på
Trycka på
Vuxenmys
Åka
Älskog
Älska

.. så hon klarar sig ett år eller två.. oh som hon har LÄNGTAT!

5 kommentarer:

Svenne sa...

Att du bara orkar ;-)
Puss på dig!

Fröken H sa...

Att jag bara orkar? Hmm..Vad menar den lille Svenne med det?

Att ligga är en sällsynt syssla i mitt liv dessa dagar.. att ligga på två alltså, ligga med leksak hör till vardagsmat ;)

~K~ sa...

Nu måste Fröken vara medveten om "Har man sagt A får man säga B..."

Så när hon hämtat andan förväntas en rapport!

Fröken H sa...

Rast och vila nu.. rapport?
Helt ok.. måste prova några gånger till innan jag kan ge rikig rapport, men ja.. hon fick så hon klarade sig några dagar i allafall..haha
Kram på dig mannen ;)

ps..Hoppas du hittade bra läsning till hängmattan ;)

~K~ sa...

Hmmm... Vilken hängmatta?

Tycker jag sliter för fullt, antingen jag är ledig eller ej... :-(