»

onsdag 1 juni 2011

Sagt om We-Vibe



Vi har kollat runt lite på nätet och hittat dessa kommentarer om G-punktsvibratorn We-Vibe II som finns i olika färger... men funktionen är densamma

  • Detta är utan tvekan den bästa vibratorn jag någonsin använt. Detta köp har gjort slut på alla andra inköp - för närvarande ;)
  • Efter att min fru fick en känsla för den, gick jag med på att vi skulle ha med den vid samlag. Det är allt lite trångt i början, men det är inget fel med trångt och med lite glidmedel blev det bra. Jag älskade att också känna vibrationerna och min närvaro sköt We-viben ännu närmare henne G-spot. Vilket gjorde hennes leende ännu större.
  • Inte den bästa Vibrator på marknaden för solospel! Använd med en vän eller partner för riktigt nöje.
  • Otroligt! Min flickvän kan inte få nog av den, orgasm efter orgasm. Några av er som också är lite osäker när det gäller att smeka (som jag) gör dig själv och din partner en tjänst och köp en We Vibe.
  • Detta är mycket roligt. Låg på rygg och stoppade in den och lät den göra vad den är bra på. Och herregud den är mycket bra på det! Efter att ha fått tre barn så har min sexlust sakta torkat upp, men efter några solo lekar så kan jag inte få nog. Min man är mycket tacksam, vi använder det hela tiden.
  • Detta är den idealiska vibrator som är värd priset. Det är tyst, kraftfull, och stimulerar både min klitoris och G-punkten. Det är också mycket liten, kompakt och bekväm att bära. Jag älskar hur det känns. Jag älskar det stora utbudet av vibrationslägen. Jag blir aldrig uttråkad! Detta är en underbar vibrator som är min nuvarande favorit.
  • Vilken otrolig vibrator! Det ger mig G-punkt, vagina och klitoris stimulans på en gång och jag behöver inte ens hålla den på plats. En sådan fantastisk liten sexleksak. Den är bekväm också och jag känner inte något annat än intensiv upphetsning och surrande. Jag kan bära det hela dagen och kommer om och om och om igen. JA!
  • Detta är en otrolig vibrator. Jag hade hört om den och nu vet jag varför. Den masserar min G-spot och klitoris samtidigt. Denna vibe ger mig timmar av nöje i sängen eller när jag sitter vid datorn o surfa på nätet. Händerna är lediga så jag kan smeka andra ställen av kroppen samtidigt som jag använder den. Det är en vinnare!
  • Denna vibe är det bästa av två världar! Klitoris och G-spot, allt i ett. Det är en liten sak också, och det passar i och omkring mig perfekt. Jag älskar den unika formen. En sådan underbar vibrator som håller mig lycklig. Och händerna är fria! Så mycket godhet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken del ska in den räfflade eller släta?
verkar inte så skön om den är i hårdplast!

TinaW sa...

Den "räfflade" skall in o den är inte av hårdplast, utan silikon och känns mjuk. Går också att böja något så alla kan få rätt form på den.