»

fredag 20 januari 2012

Bara stål...

Vissa får inget mer!

9 kommentarer:

Svenne sa...

Fattar inte riktigt vad ni menar???
Men läckert ser det ut!!!

TinaW sa...

Vi tänkte, eftersom fittan är inlåst så blir det inte mer än en buttplugg...

Svenne sa...

Tina... Det tänket var bra! Kram på dig och även Lotta

Anonym sa...

kan pluggen låsas fast i rumpan? var kan man köpa låset? har fröken testat att låsa in musen?

TinaW sa...

Nu vet jag inte hur det är på precis denna modell, men det finns annars en metallbit som passar över det bakre hålet och låses fast i bältet så en ev plugg inte kan tas bort utan att metallbiten tas bort.

Nix! Min fitta är allt för vild för att bli inlåst...

TinaW sa...

http://www.my-steel.de/en/produkte_liste.php?kategorie=36 har både stålbälten och tillbehör för att låsa fast saker som stoppas upp i rumpan!

Anonym sa...

Tack Tina! Funderar på att låsa mig ordentligt under kjolen! Kul att se killens min när trosorna åker av!

TinaW sa...

En situation jag gärna skulle vilja se!!!
Hör av dig när kyskhetsbältet kommit och du skall ut på date med nyckeln i bankvalvet! ;-)

Anonym sa...

det kanske blir en liten novell...