»

lördag 28 januari 2012

P I N K

Nicki True är en amerikans erotisk bloggare, som inte räds att skriva om några tabun. Då sex fortfarande anses som förbjudet i vissa kretsar, så försöker hon få folk att öppet tala om det. Vi har lite fritt översatt en av hennes bloggtexter, som handlar om att slicka fitta...

***

Den har många namn. Vissa säger fittan, andra kallar den för mus och en del säger till och med vagina. Men jag, jag kallar den rosa! Missförstå mig inte nu, jag älskar en vacker kuk med ett fett ollon och tjockt skaft och bulor stora nog att passa i min mun, men det är något åt det rosa, som driver mig till vansinne.

Den rosa är även vacker att enbart titta på. Jag älskar när en kvinna har den helt rakad, så jag kan se hur sexiga hennes läppar är. Sättet de svullnar upp när hon blir upphetsad är så sexigt att se. Även känna lukten av hennes upphetsning, de små droppar av fukt, är sånt som långsamt sätter igång mig.

Ibland vill jag enbart smeka den lite. Bara dra fingrarna upp och ner utmed hennes springa. Sen slickar jag min tumme och roterar den runt klitoris, så den kommer fram och jag kan känna hur den styvnat. Jag rör tummen i små cirklar och fokuserar bara på det, tills jag efter en stund börjar trycka mjukt mot klitoris och lägger märke till hennes stegrande njutning.

Nu är mina fingrar täckta av hennes flöde. Men detta är bara början. Jag gillar att andas in hennes doft, innan jag smakar från den rosa blomman. Doften av fitta är bättre än kaffearomen på morgonen. Min mun börjar vattnas vid tanken att få suga den rosa fittan tills hon förlorar sansen av orgasmer. Jag använder tungan och kittlar löst utanför hennes kärleksöppning. Hon brukar försöka komma nu, för jag ger henne ett smakprov och hon tror sig vara redo för en fullständig upplevelse. Då det gäller mig och att slicka den rosa, ska du veta att jag inte bara kan gå in för att "döda" - som de flesta män ...

Hon skall först väckas riktigt ordentligt. När klitoris höjs och är klar, det är då jag ger den mina speciella franska kyssar. Jag styr in med mina läppar, för att suga och kör sedan tungan över den. Väldigt långsamt smaka på känslan av hennes inbjudande rosa knapp. Medan jag suger, för jag samtidigt upp två fingrar djupt in i hennes inre. Gnuggar G-punkten tills hon inte kan hålla sig längre. När jag ser henne gå upp i båge, tar jag ut mina fingrar och trycker tungan över öppningen. Jag vet att hon är på väg att låta sin väta skölja mot min tunga och ner i min hals.

Vilken hudfärg kvinnan än har, så kommer alltid fittan att förbli rosa.
Själv är jag mörk. Huden, silkeslent brun med en mahognynyans. Bröstvårtor små och runda likt Hersheys chokladkyssar, låren tjocka och inbjudande. Så fort jag särar på benen, är allt jag ser ett rosa delikat centrum, omgärdat av mörka fylliga läppar.

Vad jag älskar att slicka en svart kvinna, när hon älskar att få sin rosa förtärd. Hon kan få det gjort morgon, middag, kväll och ändå vilja ha mer. Dem blir aggressiva och vill gnida sin rosa över hela mitt ansikte. Från näsa, ned till haka blir jag vanligtvis täckt av deras söta rosa nektar. Dem tar tag i baksidan av mitt huvud och svär "Oh gud, ät denna hynda o gör så fittan flödar" Dem blir upphetsade och jag kåt av att älska tillsammans under deras kontroll.

Nu när jag är ihop med en Latina och dem har breda rumpor, som gör att jag smälter av bara att se dem. Jag gillar att slicka den rosa, med hennes rygg svankande och ändan upp mot taket. Gillar att smiska på den honungsbruna rumpan, men också ta mina läppar och bara låta hennes rosa saft fukta dem. Ingenting är som att sätta ansiktet mot denna välvda bak och gå rakt på den rosa öppningen. Speciellt när hon pratar snuskigt på spanska. Det gör mig het och jag måste trycka mina fingrar långt in i mitt egna rosa djup. Blir så het av att höra så många sexigt klingande ord.

Vita kvinnor tenderar att mer gilla det grövre, än andra och vara i olika positioner. Jag har en tjej som kan sätta benen bakom huvudet. Då öppnas hennes rosa blomma helt och gör mig alltid mållös. Det ger mig en fin bild av hennes rosa, som jag bara trycker mitt ansiktet mot. Trycker så långt in som det går. Om hon flyttar sina ben, smäller jag till fittan och säger att hon skall sluta vara en dålig hynda. Det gör hennes rosa lite mer röd, men den är fortfarande ätbar. När hon nästan når sin topp, tar jag två fingrar och gnugga dem ursinnigt över hennes klitoris, tills hon sprutar (i den position hon är i), gör att det ser ut som en öppen kran och jag försöker dricka allt.

För dem som aldrig har provat, har verkligen gått miste om något. När du fått lite rosa på dina läppar, kommer du alltid att vilja ha det. Så sött, så hårt, så sensuell, därför är rosa så mycket mer än min favoritfärg! Nicki True

2 kommentarer:

Svenne sa...

Mysig läsning trots att min favoritfärg är blå;-)

Froken H sa...

Härlig läsning. Hoppas ni översätter fler av hennes blogginlägg!