»

tisdag 24 januari 2012

Fröken bär päls

Det är ju vinter och kallt och då ska man vara påklädd så man inte blir sjuk..

Det har fröken tagit fasta på och har därför numer en hel jäkla bäverfarm mellan benen.

Eller njaa.. om hon ska vara ärlig.. det är INTE för kylans skull hon håller farmen riklig, utan för att låta huden vila. När man är lekande singel så vill man ju vara fin och 'redo' närhelst man får chansen till action, huden hinner aldrig vila.. men nu jäklar..

Och det är faktiskt riktigt fascinerande kan hon lova.. när man för ned ett finger eller två så är det som man vidrör någon annans.. farm.. coolt som fan kan jag lova efter ha kört renrakat alt väl ansat i.. oj.. 20+ år?!

Enda negativa är väl värmen, hon är inte van med varm päls där nere så nu är det bart eller bomullstrosor som gäller för att ge muffen det syre den behöver för att inte kvävas och börja lukta som något dött i bäverfarmen.



Omröstning -
(Svara via en kommentar)

1. Är du kille eller tjej?
2. Ålder? 20- 30- 40- 50- 50+ ?
3. När du går ned på någon.. vad vill du mötas av? (renrakat? ansat? rasta flätor?.. vad?)
4. Har du nobbat någon pga hårväxt eller bristen av?
5. Hur är du själv behårad?



Tack tack!
/ Nyfiken, djurvän, H

13 kommentarer:

Froken H sa...

1. Tjej
2. 40-
3. Möts gärna av kort ansat upptill och mer ansat nedtill, behöver absolut inte vara helt lent, bara.. välskött.
4. Anser att en helt renrakad kuk är fruktansvärt osexig, men nej, har inte nobbat någon Enbart därför. (för oftast så ser man inte hur de är 'där nere' förens kläderna är av och då är det ju lixom lite försent ;)
5. Som ni själva just läst i mitt lilla inlägg.. bäverfarm.. dock nyklippt och toppad sådan :)
/ H

Toolman sa...

1. Kille
2. 42
3. Ansad eller rakad
4. Nej (älskar att gå ner så det missar jag INTE om jag har tjangsen)
5. Frågan lär väll syfta på nertill och där är det slätrakat (för en timme sedan :o)) både över och under, ingen porrpung.

~K~ sa...

1. Kille
2. 43
3. Nja, lite kluven här... Å ena sidan föredrar jag definitivt "inget hår i maten", å andra sidan är det mysigt att krafsa lite i "musmattan".
4. Skulle aldrig falla mig in. (Citerar Toolman: "Älskar att gå ner så det missar jag INTE om jag har chansen.")
5. Otuktad, men är villig att lyssna på önskemål om annan variant.

Dominus Durand sa...

1. Kille
2. 25
3. vaxat
4. Gillar när det är lent och fint tycker att hår bara är i vägen och är störande även på mig. Avbryter inte men för mycket hår begränsar vad jag är beredd att göra.
5. Vaxar i vanliga fall nästan allt. Men nu äter jag tillfälligt en medicin som gör att jag inte får så jag ansar rejält.

Jenita sa...

1. Tjej
2. 30-
3. Jag är inte så kräsen, men helst ansat eller rakat och inte viltvuxen hejvilt.
4. Nej, inte nobbat ngn.. är det en djungel så kanske man inte gör fullt ut allt det man skulle har gjort om det vore ansat eller rakat, det är nog det som är skillnaden.
5. Brukar vara vaxat, men denna vintermörker har tagit tag i mig och jag har inte riktigt orkat faktiskt.. så blivit ansat.

Lotta W sa...

1 - Tjej
2 - 30-
3 - Ansat, men som andra redan sagt, så är det inte det viktigaste.
4 - Inte hårväxten som lockar mest!
5 - Just precis nu slätrakad, men det varierar. Dock alltid minst ansat.

Anonym sa...

1. Tjej
2. 20
3. Det spelar inte mig någon större roll, så länge det inte är en jättebuske och jag får killens könshår i munnen så.
4. Nej
5. Helt rakad

Vill bara passa på att säga att jag har letat mig igenom många sex-bloggar, och den här är den enda som jag verkligen fastnat för, samma kväll som jag hittade den så satt jag och läste igenom Alla inlägg, och har följt allt sen dess i ca två månader nu, tack för en underbar blogg <3

Anonym sa...

1. Tjej
2. 20-
3. Det spelar faktiskt ingen roll för mig :)
4. Nej, det har jag aldrig gjort
5. Det är väldigt olika, allt från helt rakad till helt orakad, beroende på vad jag orkar och känner för.

Viktor sa...

1. Kille
2. 23
3. Ansat eller rakat
4. Nopp men stannar inte nere lika länge som jag annars hade gjort.
5. Jag är oftast rakad men minst ansad iallafall.

Svenne sa...

1. Kille
2. 50+
3. Spelar ingen större roll om den luktar gott
4. Aldrig
5. Det växer vilt

Anonym sa...

1: Tjej
2: 50+
3: Inte allt för snårigt
4: Nej, den tanken har inte funnits
5: Sparsamt
/Grållan

Momill sa...

1. Tjej
2. 30+
3. Vill mötas av en nytvättad kuk, inget annat spelar någon roll. Rasta flätor hade deffinitivt varit kul!
4. Nej.
5. Olika. För det mesta rakad från en cm över klitoris och bakåt. Gillar inte att vara helt renrakad. Tycker det ser för barnlikt ut. Önskar snarare att jag hade mer "stuns" i mina lockar!

Jesper sa...

1. Kille
2. 40-
3. Älskar renrakat
4. Aldrig nobbat, det är för häftigt att slicka någon för det :-)
5. Just nu ansad, ibland helrakad