»

måndag 27 februari 2012

Fröken vaknade..

.. i kl 04.30 i morse kallsvettig med EN tanke i huvudet..


NU SKITER JAG I DET HÄR! 


Raderar helt enkelt virrvarret som mitt liv består av dessa dagar.. Börjar om, sorterar ut det som är värt att behålla och försöker skaffa mig ett liv med hjälp av de spillror som fortfarande går att återanvända.

Men sedan kom klarheten (och tröttheten) över mig.. kom på att jag inte ens har energi över till att trycka på deleteknappen på datorn..

Patetiskt!


Känns som fröken hamnat som huvudperson i filmen 'Måndag hela veckan'... och det suuuuger.. (vilket fröken oxo gjorde i helgen, men DET är en helt annan historia)


Dessutom har hon lyckats bryta av inte mindre än 3 naglar i en dragkamp om en bitring(!?).. --------->
Snyggt va? Om det gjorde ont? jo, lite då :/ 

Livet leker..
Va? Bitterfitta? moi? Hur kan ni tro något sådant? :)




8 kommentarer:

Janne sa...

Hmm... var det bitringen Lille Skutt som Fröken kivades om ;-)

Svenne sa...

Verkar som du haft en trevlig helg trots allt;-)

Kens sa...

kom upp till stockholm så ska du få ett skott i råttan verkar som du behöver det

Froken H sa...

Janne .. bitring Lille skutt? Förklara gärna.. :)

Svenne.. jodå, något leende har jag lyckats spräckt. Det satt långt inne men det sprack..

Och Kens..alla bekymmer kan inte lösas med skott i råttan.. tyvärr

Toolman sa...

Jag skulle vilja sitta ner och bara kramas med fröken H. Vill vi prata så gör vi det och känner vi inte för det så njuter vi bara av varandras närhet.

Janne sa...

Jo eftersom jag funderade vad det var för "leksak" som Fröken hade hanterat lite oförsiktigt så googlade jag på bitring och då kom bitringen Lille Skutt upp som ett förslag...
Ganska söt faktiskt :-)
kolla själva...

http://www.lajbansson.se/varumarken/bamse/lille-skutt-bitring

Svenne sa...

Toolman...
Det var ju också så jag tänkte men du hinner ju alltid före;-)

Toolman sa...

Svenne, Sorry jag vill inte förstöra för dej. Ska fråga om lov innan jag flirtar nästa gång ;-)
Börjar nästan bli lite nyfiken på dej med då vi tänker så lika så ofta.