»

måndag 20 februari 2012

Onanionana T1

Ok.. nu är det dax att stilla min och säkert många läsares nyfikenhet med ett gäng av närgångna frågor på ämnet..

Min första fråga på onanionana går till er tjejer som läser bloggen:

När ni onanerar - (när det är som bäst, oftast)


Enbart fingrar?
Stav som vibrerar på pärlan?
Stav i och fingrar som smeker?
Stav i ettan, plugg i tvåan?
Eller full beröring på alla sätt och vis? (berätta gärna hur)


Ni får svara helt anonymt om ni så önskar.. det är bara era ärliga svar jag vill åt.

Och om det är någon där ute som har någon fråga på ämnet Onanionana så passa på att skicka dem till bloggens mail NU.. så pillar jag ut dem i veckan
/ Nyfiken H

5 kommentarer:

Anonym sa...

En vanlig dag, vibrerande stav i musen och fingrar på klittan. Men för de gånger jag behöver riktig orgasm / genomkörare är det gstav i ettan, grov ådrig stav i 2an och vibrerande ägg på klitt. Mums :-)

Bea sa...

Favoritmyset är halvsittande med en pytteliten vibrator runt klitoris och en grov dildo som får retas runt och i hålet. Vill ha dildon långt inne när det går för mig, för att få krama den ordentligt.
Annars är duschen en mycket bra uppfinning som fungerar både bra och kvickt, om strålen får träffa klittan.

Toolman sa...

Udda eller vanliga metoder..
Jag vill höra fler både killar och tjejer berätta om hur de gör det skönt på egen hand.

Anonym sa...

Oftast ett ägg mot klitoris till en början för att sedan också använda en dildo i ettan (med eller utan vibrationer).
Bröstvårtsklämmor är en höjdare också att leka med under tiden!

Anonym sa...

jag onanerar helst inför publik på gran canarias playa i öknen bakom playan.helt naken.