»

söndag 5 februari 2012

Tjejen på jobbet!!!‏

Svenne är inte enbart flitig att kommentera.
Han hinner också skicka en och annan text till bubblanbloggens mail...

När Arne kommer in på sin favoritbar får han se sin bästa vän Roger sitta och hänga med huvudet. Han frågar Roger vad som har hänt.

- Jo, du kanske kommer ihåg den snygga tjejen på jobbet som jag har pratat om? Hon som ger mig en erektion varje gång jag ser henne, säger Roger.

- Javisst, svarar Arne.

- Jag samlade mod och bjöd ut henne till slut, fortsätter Roger. Och hon sa ja.

- Men det är ju fantastiskt, svarar Arne. När ska ni gå ut?

- Jag har varit och träffat henne ikväll, svarar Roger. Men jag var så rädd för att få stånd så att jag tejpade fast penisen vid benet så att det inte skulle synas ifall det hände. Men när jag kom hem till henne så öppnade hon dörren i den minsta klänningen jag någonsin har sett.

- Och vad hände, frågar Arne.

- Jag råkade sparka henne i ansiktet!