»

fredag 24 februari 2012

Onanionana - Frukt och kåt på makaroner

.
Att onanera med fingrar/näve/leksaker köpta för ändamålet.. bra det.. mer onani åt folket!
men nyfiken nu..

Har ni stoppat upp, stoppat i, gullat runt med något... ätbart?
Tittut!


När nöden och nyfikenheten slagit till gått till kylskåpet och greppat första bästa i skaplig storlek?


Eller, gjort den klassiska makaroner i termos? ;)


Kanske till och med gått till mataffären med kåtblicken i ögonen och med fullt focus gått rakt mot gurkhyllan?

Tell me!




8 kommentarer:

Anonym sa...

Har faktiskt knullat en termos med makaroner, och det funkade ganska bra måste jag säga :) /C-A

Anonym sa...

Kokta eller okokta????

Svenne sa...

Jag och en tjej lekte en gång med vindruvor, samtidigt som jag slickade henne. En av dom hade vi väldigt svårt att få ut men det löste sig till slut.
Slutsatsen av det: Frukt är inte att leka med!

Anonym sa...

Har använt banan på en tjej...
Har själv funderat på att knulla en melon :) / Token

Toolman sa...

Jag läste en gång en novell av Wampisarna om en tjej som hade en dildo i sej då hon gick på stan. Nu var hennes fjärrstyrd och startade utan hennes kontroll. Nog om det men då provade jag en morot som butplugg.

Toolman sa...

Ps. Andra saker som inte är ämnade som sexleksaker har också använts men det var ju inte frågan idag :o)

Neat sa...

Klart man provade Termosen när man fick höra om den. "Fälthora 90" som den så fint kallades. Upplevelsen var tyvärr inte lika bra som jag förväntat mig då jag var helt säker på att den skulle vara som den äkta varan :P Slutade upp med klibbiga makaroner i hela lägenheten. Men det är väl aldrig fel?

Anonym sa...

Ska pröva en Melin idag och återkommer =)