»

onsdag 19 maj 2010

Dirty H


Jag känner mig så.. snuskigt härligt.. redo idag :)

Klädde mig i ett par trosor med öppen gren i morse och de får mig att känna mig så.. villig på nå vis :)

Bara att hoppas att det dyker upp någon jag kan visa dem för inom en snar framtid, låta någon annans fingrar än mina egna pilla i den smala öppningen .. :)

...

Annars då?
Jaa det är ju lill-lördag IGEN. och med det är en liten after work planerad med mina kära fd arbetskamrater. Men jag ska åter bara vara trevlig över ett glas grönsaksjuice.
Bäst så.. Trevligt sällskap i all ära, men alkohol och naughty pants och gamla jobbarkompisar går inte ihop.. längre.


Vad ska NI hitta på denna dag då bloggvänner?

/ H

6 kommentarer:

TinaW sa...

Idag torsdag! En liten rapport från Fröken H:s lättillgängliga trosor borde alla nyfikna Bubblanbloggläsare få läsa nu.

Fröken H sa...

Jasså? :D

Hannes II sa...

Fredag och fortfarande ingen rapport!!!! :(

Fröken H sa...

Svårt att rapportera då fingrarna varit fullt upptagna med.. annat ;)

Novellist sa...

Är fingrarna fortfarande upptagna? :O *DJUPT chockad*

Svenne sa...

Synd att du bor så långt bort:-)