»

fredag 21 maj 2010

Om brevbäraren visste vad han kom med...

Om brevbäraren visste vad han kom med...

Det small till när brevinkastet slog igen och en dov duns hördes då posten damp i golvet. Jag rusade fort ut i hallen och såg bunten med reklam, men även ett grönt förfrankerat större kuvert. Min andning blev häftigare och hjärtat slog nog en dubbelvolt!

Var det redan "paketet" som kom hem till mig?
Mitt namn stod som mottagare.
Ivrigt rev och slet jag av det gröna skyddande emballaget.
Där inne låg den.
Min alldeles egna lilla leksak med silvertopp. För första gången höll jag en dildo som skulle börja vibrera så fort batterierna kom på plats. Lycklig som på julafton skyndade jag mig in i badrummet.

Hörde mammas röst, då hon frågade om det var någon post till henne. Jag hade inte tid att svara. Andra betydligt viktigare saker uppehöll mig nu. Drog fort av både jogging och trosor med ett ryck. Nervöst vred jag upp locket där batterierna skulle in.

Inga problem trots att jag var lite darrig på handen att få in batterierna rätt. På med locket och provade att vrida på strömbrytaren. Hörde hur hela staven började surra. Lite väl högt för att inte väcka mammas nyfikenhet.

Missnöjt drog jag på mig trosorna och fort iväg till mitt rum för att hämta min MP3 och de små högtalarna för att få lite "störande" ljud där inne i badrummet.

Jag duschar nu!
Ropade jag innan jag återigen låste dörren och fick fort av trosorna igen. Nu hade det blivit en stor våt fläck i grenen och ivrigt ville jag prova leksaken.

Duschen vred jag på, men satte mig ned med särade ben på toastolen. Högtalarna pumpade ut Lady Gagas senaste under tiden som minna fingrar vred upp vibratorns reglage till max!

Försiktigt förde jag vibratorn mot min svullna fitta och innan silvertoppen ens rörde den, så insåg jag att det här var ett bra köp!

1 kommentar:

Svenne sa...

Bra skrivet! Kram på er