»

torsdag 13 maj 2010

Mitt arma arsel!

Fy fan vad jag avskyr den första cykelturen för året! Eller turen i sig är ju trevlig, frisk luft och sånt, men efteråt..

Min häck är som ett stort fett blåmärke.

Att sitta på något annat än mjuk kudde är riktigt otrevligt. Och sedan när man råkar gnälla litet får man höra att 'det är bara upp på sadeln igen som hjälper, härda arselet'..
Jo tack du för de kloka orden, preeeeecis vad jag vill höra just nu!!

Önskade någon kunde komma till undsättning med lite varm massage och tafs så jag glömmer smärtan.. men neeeeej då. Här ska lidas.

Men inte i tysthet eftersom jag har lilla bubblanbloggen att gnälla i :)
Tack för det, alltid något!


Ha en skön torsdag alla kära.
/ H - till fots

3 kommentarer:

TinaW sa...

Inityol-salva! ;)

Fröken H sa...

eehh? Låter giftigt.

Rollo Ek sa...

Används på barn