»

lördag 8 maj 2010

Raggningsfraser

Hur är det nu?

Vad är det som gäller?

Kan man bara gå fram till första bästa pök och säga
'Jag är kåt, ska vi knulla?'

Lite mer finess bör det väl vara?

Kan Ni några bra raggningsfraser för tjejer?


Några exempel på MANLIGA raggningsfraser -

  • Ska vi leka lejon? Ställ dig på knä så ska du få smaka kött!
  • Min krigare känns döende - kanske du kan ge den lite konstgjord andning?
  • Jag har hört att det är efterfest i din mun ikväll... jag kommer!
  • Ursäkta, suger du av främlingar? Inte? Då får jag väl presentera mig.
  • Kom och sitt i mitt knä så pratar vi om det första som dyker upp.
  • Vill du provsitta min rauk? (gotländsk)
  • Min kuk är sponsrad av Ahlgrens bilar.. finns bara ett sätt att stoppa den.. i munnen.
  • Ska du me upp och käka makaroner och smaka på korven?
  • Min kuk är sponsrad av Pripps Blå.. styrkan sitter i smaken.
  • Bruden.. ska du med hem o dammsuga? Du suger, jag tömmer påsen.
  • Snygga ben.. när öppnar dom?
  • Om du får känna på mina bröstmuskler, får jag känna på dina då??
  • Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan
  • Nåå! Hur går det för mig?
  • Är det varmt här inne, eller är det bara du?
  • Om jag sa att du hade en underbar kropp, skulle du bli sur på mig då?
  • Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?
  • Vill du gå hem snart?
  • Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?
  • Ursäkta mig, får jag flirta med dig?
  • Hej, är du söt?
  • Har du en pojkvän? [Nej] Vill du ha en? (Om ja: Vill du ha en till?)
  • Det enda som dina ögon inte sagt mig är ditt namn!
  • Har du en karta? Jag är så vilsen i dina ögon!
  • Ursäkta, jag tror jag tappade någonting... Min haka!!
  • Oj då, jag visste inte att änglar kunde flyga så här lågt!
  • Wow..
  • Talade ingen om för dig att du vill ligga med mig? Jag trodde att du visste...
  • Sken solen nyss? Eller var det bara du som log mot mig?
  • Hej, är du oskuld? [Nej] Bevisa de!
  • Hej.. Jag har stora händer!
  • Hej, jag har köpt en ny klockradio, skulle du vilja följa med hem och titta på den?
  • Ursäkta mig, jag vill inte verka patetiskt eller så, men du är den snyggaste tjej jag någonsin sett. Jag var bara tvungen att tala om de för dig. (gå sedan därifrån)
  • Lägg dig ner, jag tror jag är kär!
  • Ursäkta mig, syns mina kalsonger? [Nej] Skulle du vilja det?
  • (När hon är på väg att gå..) Du, glömde du inte något? [Vadå?] Mig!
  • Hej, kom du hit för att träffa en trevlig kille, eller duger jag?
  • Hur kommer det sig att en sån trevlig tjej som dig, pratar med en sån tönt som mig?
  • Du är så het att du får djävulen att svettas!
  • Är det jag som är full, eller är du verkligen så här snygg?
  • Du är så söt att jag får hål i tänderna...
  • Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
  • "Ska vi trolla?" "Eh???" "Vi går hem till mig och knullar, sen försvinner du!"
  • Det pågår ett party i mina byxor... Vill du vara med??
  • Dina läppar smakar som vin och ikväll känner jag för att bli berusad...
  • Är det dig jag ska äta frukost med i morgon?
  • Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen, menar jag!
  • Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?
  • Sover du på din mage? [Nej] Kan jag få göra det?
  • Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.
  • Ursäkta mig, jag har visst tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?
  • Ursäkta mig, jag skulle behöva en vägbeskriving [Till?] Ditt hjärta! Rösterna i mitt huvud säger att du ska gå ut med mig.
  • Vinka över en person med fingret... Jag fick dig att komma hit med bara ett finger, tänk dig då vad jag kan göra med resten av min kropp.
  • Om jag följer med dig hem, behåller du mig då?
  • Ursäkta mig, kan jag få förföra dig?
  • Slicka på fingret och gnugga det lätt på personen och sen lätt på dig själv... Nå, vad säger du ska vi ta av oss de här våta kläderna?
  • Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?

Inga kommentarer: