»

tisdag 25 maj 2010

Ta det som en man ..

Tss.. Karlar!

Jag är ju inte en äkta svartis i skallen då jag färgar och har mig. Ibland på salong, men ofta, i sista minuten hemma.
Det som jag tycker är ganska kul är att se det motsatta könets reaktion när gummihandskarna som ska skydda mina händer från färg tas fram.

Jag brukar, för att djävlas, (off curse!:) sakta dra på mig dem inom synhåll för de nyfikna ögonen. Då riktigt tööööja ut gummit medan jag viftar med fingrarna.
Ser väl ganska lustig ut när man står där i enbart underkläder med alla fingrar täckta i en bunt kondomer... Brukar i alla fall få ett leende till svar. Men på något lustigt litet vis så försvinner det där leendet ganska snabbt när jag, medan jag drar och snärtar till handsken en sista gång säger lågt..
- Bend over please!

Åh jag är så lättroad nu för tiden :)
/ H

2 kommentarer:

~K~ sa...

Det låter ju bra att du är lättroad.

Men... Roandet ska ju va ömsesidigt.
Så... BEND OVER!!! :-);-)

Fröken H sa...

:) Yes sir!