»

onsdag 5 maj 2010

Same oo same oo


Är mitt liv inte lite mycket inrutat dessa dagar?

Idag är det ju Lill lördag IGEN och åter ska jag ut på afterwork och sippa. Var det inte onsdag i går typ? Dagarna rusar förbi och jag hinner inte med!

Men men..'Lill lördag hela veckan' låter förstås trevligare än 'måndag hela veckan' eller hur?

Föresten, glömde nämna det att efter jag bad Er om drinktips för någon vecka sedan så slank Ty's tips ned i min strupe. Vanilla sky. Läskande och god så tack för tipset!

Någon som har något götta att tipsa om till ikväll?
Inte för surt, inte för sött och gärna med läcker färg :)

Kram & skål
/ H

3 kommentarer:

TinaW sa...

eftersom vi tidigare gett dig tips om hur kul det kan bli med en tom Fantaflaska, så kanske du vill ha något att blanda innehållet med?

Citrontok
1 st Highballglas.
6 cl Bacardi Limón
2 cl Pressad citron
Fyll upp med Fanta Citron
1 tsk Florsocker

Häll Bacardi och pressad citron i mixer. Tillsätt socker och kör en stund. Häll upp i glaset och fyll på med Fanta.

Anonym sa...

Lika delar av
Melonlikör o Fruktsoda
Lägg i några isbitar,
eller några frysta jordgubbar.

Passar väldigt bra en varm sommarkväll.
Kram/Grållan

Anonym sa...

Bacardi Apple, färsk lime och sprite. Hur gott som helst!