»

fredag 30 juli 2010

~K~ är fortsatt nyfiken!

Jag undrar:
Vad drömmer/fantiserar ni om? Vad tänder era drömmar till HETA fantasier? (Nej, det behöver inte tvunget vara verklighetsanknutet... :)

Exempel för att spinna igång er berättarglädje:


  • 6 med flera? Exempelvis bli "omhändertagen av" 2 kåtingar? Eller parsex med annat par & partnerbyte?
  • 6 med färgad kille/tjej?
  • 6 med "välutrustad" kille/tjej?
  • 6 under tvångs-/"våldtäktsliknande" former?


Mina tankar riktar frågorna till tjejer, men jag har försökt formulera så att alla ska kunna ta till sig och lockas att svara oavsett om man är tjej eller kille eller vilken läggning man har.

Själv kan jag, mer eller mindre, gå igång på allt ovanstående, men framför allt; fantasi/upplevelse av att partnern verkligen trivs triggar min kåthet!

/ ~K~

Inga kommentarer: