»

lördag 31 juli 2010

Bli vackrare...


Vilket ansikte är mest attraktivt?


Om du väljer ansikte till vänster, delar du din smak med de flesta heterosexuella män som var med i testet. Det är ett sammansatt ansikte, tillverkat av åtta olika ansikten från kvinnor som har ovanligt små fötter. Ansiktet till höger är en bild sammansatt av åtta kvinnor med ovanligt stora fötter.

Det är ganska stor skillnad, eller hur?
Kvinnor med små fötter har sötare ansikten, åtminstone enligt de män som deltog i studien.

Söker du kille efter en supersöt tjej, skall du hålla dig i området på skoavdelningens hyllor för storlek 36 och 37!

5 kommentarer:

Tuss sa...

Meeen vad är det här för siffror.. jag är en flicka,tjej,kvinna. som mäter 181 centimeter ovan jord och har 45 i skor. Är jag ful då/massa mindre söt? (trodde att jag var en sådan därena grekisk gudinna ni vet...;) )

Andreas sa...

Valde vänster, som alla andra av min sort tydligen.

TinaW sa...

Vi Wampisar är båda 1,35 o har skonummer 32, så vi är SUPERsnygga! ;)

-E- sa...

Aha! Det är därför jag var snyggare innan jag blev gravid!

J sa...

Valde vänster!