»

onsdag 14 juli 2010

~K~ är nyfiken 1

Bubblans käre vän ~K~ känner sig lite nyfiken så här i sommarvärmen.
Nedan är tre olika frågor till tjejer och killar -

(har Du någon fråga / fundering skriv gärna till oss så lägger vi ut den här på bloggen!)




Du tjej, vad tycker/tänker du om att bli påsatt i baken?

a) Aldrig i livet!
b) Fantiserar om det, men kan inte tänka mig testa.
c) Nja, kanske... Men inte realistiskt att det skulle bli av.
d) Har testat, gillade INTE.
e) Jodå, men ingen favorit.
f) Gärna, och ofta!
g) Ett "nästan-måste" för lyckat 6!



7 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, här var det jag skulle svarat C-alternativet....
Man ska läsa klart...inte skriva på fel ställe..
Grållan

Fröken H sa...

En korsning mellan D & F är det för mig.. Beror helt och hållet på 'personen bakom spaken' om man säger så, och tillfället och sinnesstämmningen off curse!

Ninni sa...

D....

Inget för mej helt enkelt! Men med rätt så kanske de får bli ett försök till :)

http://ninnieastwall.devote.se

Mia sa...

B.

Tuss sa...

jag var en helt solklar A elev förr. Men efter att ha testat (med två olika) så säger jag att det beror på personen (inte storleken...) utan hur det hela sker. Kan vara wooho. tankarna förs vidare mot snuskigare håll nu ;)

Anonym sa...

mitt svar blir e.

Ellen-Karin sa...

Jag hamnar mellan e och f. På rätt humör: Oja! Men inte alltför ofta och definitivt inte alltid.