»

torsdag 1 juli 2010

Lärde mig något nytt idag..


Jag har alltid trott att när en man säger att han låtit dammsugaren, suga, så har han stoppat in kuken i röret, munstycket.
Men tydligen så är det där slangen går in i apparaten han ska stoppa in dasen för bästa resultat.
Gärna ska hålet vara ganska stort så petter nicklas vibrerar mellan väggarna.(och inte kilas fast när den rackaren sväller)

Najs?
Vete tusan, men nu vet ni tjejer vad ni ska hålla utkik efter om ni finner er gubbe inlåst i städskrubben.. Dammtussar på ollonet :)


Någon modig man som vågar erkänna att han testat?

/ H

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan ärligt säga att jag aldrig har testat, har faktiskt aldrig ens tänkt tanken.

Requiem sa...

Jag har heller aldrig testat eller för den delen lekt med tanken ens. Det känns som det finns bättre ställen att stoppa in kuken än i min dammsugare liksom.... ;)

TinaW sa...

Hemversionen av Glory hole?

Svenne sa...

Det finns väl inga modiga män som testat det???
Man kan få stånd på annat sätt!!!
Puss o kram

J sa...

Där slangen går in i apparaten?
Där sitter ju damuppsamlingspåsen ju?

Låter ju helt sjukt!?
Har inte testat.