»

tisdag 27 juli 2010

P som i 'Pilla med Prostatan'

Hur många är de män som vågar leka med sig själva?
Nu snackar jag inte dra i snabeln.. Nix jag pratar om att testa andra saker.

Man läser ju en hel del om mannens kära prostata, hur den där lilla punkten kan ge de mest ohyggliga orgasmer.. Men ändå är det ofta så tabu för en man att leka där? (Eller en kvinna att pilla där åt honom)

Mången gång läser man en kommentar av en man där han säger som ‘ursäkt’ varför han inte är där och pillar på sig själv.. ‘Jag är väl inte homosexuell heller!!’
Näää det är du säkert inte men nu snackar jag ju inte att du ska puta med skinkorna mot en annan man, nej jag menar varför inte SJÄLV leta upp den där saliga lilla punkten och prova?

Om en tjej ställer sig på allafyra framför dig och stönar och ber att du ska knulla henne, ta henne hårt i analen.. Vad gör då 85% av de män som tidigare muttrat ’är inte homosexuell..är inte homosexuell’?

Jo de pressar upp sin kuk på det där onämnbara stället och njuter!!


Så nu ber jag dig man som sitter där och drar och drar.. Ta fram leklusten som finns i dig och prova något nytt, något som, efter en viss övning tydligen kan ge en sjuhelsikes orgasm.. Hands free!!

Nu har ju jag varit framme och kikat efter produkter som kan fresta prostatan..
Här kommer två av dem -



LELOs BOB -
Analplugg för herrar med den rätta böjen tillverkad i underbart skönt material som är lätt att rengöra.




Rude Boy
Vibrerande prostatastimulerare för 'handsfree' orgasmer. För in och njuuut!



(Bilder hämtade från PLEASME.se)

1 kommentar:

Vibe sa...

Finns så mycket män som surfar och säkert kollar in sidan hur ofta som helst, ändå så få som svarar på frågor av denna karaktären. Jag räcker upp handen och kan säga att jag har experimenterat med min prostata. Det är jätteskönt!