»

onsdag 14 juli 2010

~K~ är nyfiken 3


Du tjej, vad tycker/tänker du om att bli dubbelmackad?

a) Aldrig i livet!
b) Fantiserar om det, men kan inte tänka mig testa.
c) Nja, kanske... Men inte realistiskt att det skulle bli av.
d) Har testat, gillade INTE.
e) Jodå, men ingen favorit.
f) Gärna, och ofta!
g) Ett "nästan-måste" för lyckat 6!






(Jo, jag vet, dessa frågor var väldigt "hetero-utformade" och måhända enkelspåriga, det beror på att det kom från min fantasi...)

VARMA kåta hälsningar från
/~K~

4 kommentarer:

Anonym sa...

C-alternativet är nog det närmaste jag kommer där också.
Men man vet ju aldrig...
/Grållan

-E- sa...

C ligger nog närmast till hands. Skulle jättegärna prova om jag inte befann mig i en relation.

Tuss sa...

Fantasi Indeed. :)

Ellen-Karin sa...

Ja, det blir väl C, fast ändå inte. C, eftersom det just nu inte ser ut att bli av, men jag skulle verkligen vilja – med rätt personer.